Дали има место за премногу социјални мрежи?

Најавата дека Google размислува за тоа како да понуди начин за верификација на акаунтите (за познати личности) ме натера да размислувам - на колку социјални мрежи еден корисник може максимум да оддржува присуство/профил? Одговорот на ова прашање е од голема важност за бизнисите - имено на начинот на кој тие треба да управуваат со своите напори во социјалните мрежи. 

Опција 1 - Интеграција на бесконечен број профили

Голем дел од корисниците во иднина би имале профили на минимум 2, а максимум бесконечен број социјални мрежи. Тоа значи дека Интернетот ќе е Мека за развој на апликации за интеграција на акаунти на повеќе социјални мрежи. Притоа, апдејтите од секоја мрежа корисникот ќе ги добива преку една апликација/клиент (бидејќи преку прелистувач ќе стане невозможно). Така што, спецификите на секоја социјална мрежа поединечно би биле фактори за еден корисник да се зачлени и постепено да ја изгради својата заедница на таа мрежа, но на долг рок не се толку битни бидејќи преку апликацијата апдејтите од секоја мрежа ќе изгледаат исто. Колку е оваа варијанта возможна, не се знае, но јасно е дека  бизнисите ќе имаат тешка задача во пласирањето на содржини во ваков "медиски микс".

Опција 2 - Насочени социјални мрежи

Можеби трагичната судбина на Myspace не е така трагична како што мислевме. Од мрежа за дејтинг и комуникација, Myspace прерасна во заедница за музика и забава. Овој сервис си го најде своето место под сонцето, и веројатно и другите социјални мрежи ги чека истата иднина. Така бизнисите лесно ќе можат да ги таргетираат своите целни публики бидејќи ќе биде многу појасно на кои социјални мрежи ќе може да градат дијалог со специфичните кориснички сегменти. 

Oпција 3 - Мерџери и исчезнувања

Според оваа теорија, на долг рок нема да има премногу социјални мрежи. Секогаш ќе има мрежа како Facebook, во зрела фаза на прифаќање на корисниците, мрежа како Twitter каде што вестите и мислењата се креираат, нови конкуренти како Плус, итн. Но исто така не треба да се знаемари моќта на Facebook но и Google кои ќе ги јадат трошките и остатоците на многуте неуспешни иницијативи. Алтернативни социјални сервиси (мислам на пример како Foursquare) може еден ден наскоро да станат дел од некое од големите семејства како Google. Во овој случај, пласирањето на информации во социјалните мрежи бизнисите ќе го развиваат според предностите и различностите кои им ги пружа мрежата, а портфолиото на мрежи нема да биде така големо како што мислевме.

Ова се теориите сега за сега, а да ме прашавте пред две години ќе ви кажев дека Facebook ќе пропадне ако не понуди опција за колаборација на документи итно заради тоа што на луѓето се' што им треба е Wave...


0 коментари:

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License

.