- Привлекувањето на "early adopters" кои веќе умешно управуваат со својата пубилка, пред се' на Twitter - бројот на корисници на Плус расте секој ден, но во моментов сепак се работи за доминантно тех-гикови и Интернет фрикови (без навреда, се шалам). Тоа се истите оние кои го почнаa и оддржаа разговорот на Twitter, и тоа е многу битно. Овие корисници не се само војаери или заинтересирани за online dating, туку навистина активно споделуваат содржини онлајн. Со тоа муабетот на Плус непречено тече, нема молк, така што и попaсивниот дел од заедницата почнува да се активира. Концептот е - онаму каде има многу настани/случувања, ќе има и гужва.
- Опцијата за "pull" и "push" споделување на содржини - за разлика од други социјални мрежи, на Плус можете не само да бирате кого ќе следите, туку и кому би сакале да му презентирате различни информации. На оние кои им ја "буткате" вашата содржина можат да одберат како и дали ќе ја конзумираат, а до вас останува како ќе се "продадете". Оваа функционалност во иднина ќе биде особено важна за бизниси на Плус. За сега, вака лесно се шири мрежата на корисници.
- Лесниот начин на таргетирање на публика - многу се зборува на оваа тема деновите. Се работи за функционалноста "circles" и одличниот начин на кој истите можете да ги менаџирате. Секако, опцијата сите објави да ви се public е дополнителна предност.
- Опции за збогатување на објавите во "stream"-от (фотографии, линкови, текст, видеа) - Многу полесно и попрегледно може да се изрази корисникот отколку на Twitter и Facebook.
- Мобилни апликации - корисниците на онлајн услугите не ги користат веќе само преку browser или клиент. Развојот на Плус апликации за Андроид и најавата за апликација за iPhone гарантираат уште поинтензивно користење на Плус како и многу голема причина за зачленување (особено ако сте еден од оние кои се' користат преку мобилен уред - телефон или таблет).
- Веќе постоечката база на корисници на Google услуги и идна интеграција со истите - маил, документи, пребарување, календар, фотографии, блогови се само дел од услугите кои еден сопственик на Google профил може да ги користи. За сега само Picasa е делумно интегирана во Плус, но можната идна интеграција со другите сервиси ќе биде уште поголема причина за зголемување на базата на кориснци.
- Искуството од пропаднатите социјални иницијативи "Wave" на "Buzz" - се надеваме дека нешто научија од неуспесите. Во оваа фаза е евидентно дека претераниот ексклузивитет на поканите заедно со премногу и конфузни нови термини од "Wave" и претераната сличност Twitter без "value added" со "Buzz" не се дел од стратегијата овој пат. Гугл оди на чист и едноставен сервис насочен кон потребите на корисниците искористувајќи ја дупката со недостатоци на Twitter и Facebook.
Причини има уште, овие ги одбрав за највпечатливи. Времето ќе покаже се', но љубопитноста е голема.
0 коментари:
Post a Comment